сряда, 17 октомври 2012 г.

Сафари

Около 8 часа прекрасни ноемврийски гледки от Йоханесбург до Kruger... 
Скиталец съм от дете, но такова небе не съм виждала.
Продължавам да мрънкам, да спираме на всеки кадър, но уви - ще си снимам в движение. Целувам си машинката, дано успее да запечата поне нещо от гледките.
















По прашен, неасфалтиран път, пресичан от диви животни стигаме и до Grand Kruger Lodgе.

Чувствам се като Хензел и Гретел взети заедно.


пункт за защита от бракониерство






тъжни остатъци от бракониерски набези


рядък вид водна лилия, известен с това, че колкото
по - мръсна е водата в която цъфти, толкова
по - очарователен е аромата
на цвета






В 4 сутринта (направо посреднощ :D) с полуотворени очи, се товарим на джипа и навлизаме deep inside.
Тук действа в пълна сила законът на джунглата. 
Движим се бавно - казват че така животните приемали превозното средство, като част от фауната, но това не ме успокоява кой знае колко. Е "ако те е страх от мечки, не ходи в гората".
Заредила съм се с SD карти и батерии - да вървим!



























Ходила съм на сафари и по други места в Южна Африка, но тук чувството е реално.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, пишете на кирилица и не използвайте обиди!